Thursday, June 24, 2010

wahai blogku yang tersayang,

aku kadang-kadang sedih sangat bila Abang tegur aku. aku tau Abang ada high expectation dengan aku...tapi kadang-kadang bila aku tak dapat buat, aku rasa sedih sangat. aku dah buat setakat yang termampu aku boleh buat...aku tak nak lah, nanti dia realize yang aku ni bukan yang Abang nak selama ini..bahawa aku nih tak layak untuk dia...blogku, niat aku untuk meluahkan segalanya di sini bukanlah untuk orang menilai hubungan kami suami isteri, tetapi sekadar untuk meluahkan apa yang aku tak dapat nak luahkan pada orang lain. hanya blogku la tempat aku meluahkan seglanya...what is really happening to me? i am a very optimistic person...tapi bila ia melibatkan aku dan Abang...aku rasa sangat sangat insecure..sangat sangat vulnerable...sangat sangat emah...walaupun aku nih hakikatnya bukanlah seperti ini..

di waktu malam yang hening, aku akan memandang wajah suamiku yang tercinta, dan rasa sangat sangat bertuah...dan aku sentiasa meluahkan syukur dan my amazement terhadap ketentuan Allah...betapa untungnya aku dapat mendirikan rumahtangga bersama orang yang aku cintai...yang aku takut akan kehilangannya...ya tuhan, sayang dan cintanya aku pada hambamu yang aku gelar suami ini...adakah kami akan bersama hingga di taman mu ya ALlah...aku kepingin sekali menjadi bidadarinya di sana nanti...betapa aku terlalu menyayanginya....bertambah menyayangi bila kami berkongsi akan nikmatmu Ya Allah, kurniaanMu pada kami...seorang cahayamata...Ya Allah, bantu aku ya ALLAH....

No comments:

Post a Comment