Tuesday, June 29, 2010

blogku...miss you...

hi blogku,
macam dah lama tak tulis...hahahaha...a lie statement...since before this memang kadang2 tak ingat akan kewujudan blogku ini...hahah...tapi this year, i think that i want to write in blogku at least once a week, so that blogku akan penuh dengan coretan yang ntah apa2 nanti....huhu...anywaysss, borong betul kat ofisku, sebab kat ofis for the past week takder internet, and since this week is the first week of lecture, aku takder lah kena pulun nak ngaja budak2 ni. just an introductory class. but to be honest, this time around is a bit challenging coz this time we have a new syllabus yang pelik dan jeliknya baru jer dimurnikan last week....aku rasa orang kat atas nih, tau nak tukar2 jer tapi tak tahu yang KULIKUTIF kat bwah nih kena pulun kena buat keje....macamana nak ajar kalau takder module and syllabus? tapi dalam timetable (yang aku kena buat jugak) kena dimasukkan that particular subject....keje bodoh betul...ANYWAYSSSS, hehehe...this time, as i said tadi, memang challenging sebab aku kena perah otak untuk mengaja budak2 ni. tapi ni yang aku suka, buat pelbagai aktiviti for the kids. kalau before this, i dont even have the time to think of any activities for my class, but this time, aku memang kena buat homework before i go to class. lagipun, kelas kali ni 4 jam...woohoo.....takperlah...aku kan pensyarah yang tekun...hehehehe....Insyaallah...

No comments:

Post a Comment