Tuesday, June 29, 2010

Sabar...


ragam manusia ni memang pelbagai...ada yang suka menyibuk, ada plak yang suka mendengki malah ada yang suka melaga-lagakan sesama kawan...aku pun tak tau la apa jenis manusia diaorang nih...tapi nape yek aku bercerita tentang hal nih tetiba?hah, kalau blogku nak tau, ni memang ada kena mengena dengan aku la...tapi tempias jela ...aku paham kat tempat kerja mana2 pun kat dunia nih, memang ada manusia yang telah aku sebutkan tadi...manusia yang berhati jahat...aku tak pernah seumur hidup aku jumpa perempuan-perempuan yang jahat macam diaorang....aku malas nak cite apa lah yang diaorang buat sampai aku cakap macamtuh, tapi kalau korang keje kat sini korang akan melalui satu fasa yang mana korang akan rasa tertekan dan akan ada rasa macam nak berhenti kerje...aku pun pernah melalui fasa tu, tapi aku skang buat persetan kat diaorang.diaorang nak cakap apa, lantaklah...aku tak suka nak gaduh2 nih...lagi2 aku tau perangai diorang yang suka melaga2kan orang...hai, tak pahamlah....takper..aku redha ni sume ujian Allah, yang nak uji kesabaran aku....tapi beware...setiap manusia ada tahap kesabarannya. dan setakat ni, memang aku tak banyak cakap...jangan sampai melampau.....Ya Allah.....pada sapa2 yang terbaca blogku ni, (in which i doubt, coz blogku nih, takder sapa pun tau)amalkan la doa2 nih....insyaallah....dijauhi sume nih....Amin

No comments:

Post a Comment