Monday, January 2, 2012

bengang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arini aku dapat tau aku tak dapat scholarship untuk sambung belajar...sungguh sial
arini aku dapat tau, junior aku dapat scholarship...sial tahap gaban
arini aku dapat tau budak2 poli borneo yang mintak scholarship sume dapat...babi sial
arini aku bengang giler babiiiiii.....macamana la dia buat pemilihan...aku rasa ramai yang apply...at least batch aku..sume top scorer masa blaja...dan memang excellent educator dalam kelas...kalu cakap pasal confident level..memang topla...tapi yang aku pelik dan jelek skang, nape POLI SABAH DAN SARAWAK sume dapat scholarship????apa istimewanya diaorang? ooo, kalu yang menginterview tu bukan berpangkat dr, tak dapatla? dan kalu tak silap aku, yang pegi interview sama hari ngan aku, sume tak dapat? aphal?babi betul....
padahal aku punyala kena soal pasal proposal macam tahap gaban, dan aku rasa aku dah prepare dan i think i am satisfied dengan jawapan yang aku bagi...sebab aku bukan cakap kosong...aku cakap berdasarkan pengalaman aku...aku rasa ini propaganda KPTM nak naikkan poli ceruk tu....geram betul la...aku cukup tak puas ati kalu junior aku dapat....

bodoh betul.....

No comments:

Post a Comment