Tuesday, July 20, 2010

Epi news....welcome baby no. 2!!!

alhamdullillah, doa yang dipanjatkan kepadaMu Ya Allah, akhirnya dimakbulkan juga...berita gembira ini aku terima di kala aku sedang sibuk mengendalikan majlis kecemerlangan PPPT di ofis. saja suka-suka jer pegi beli pregnancy test, walaupun pada mulanya warna merah jambu agak samar-samar tapi aku semacam pasti...Abang memang happy. kalau dulu, dia selalu memberi seribu alasan tak nak baby lagi tapi bila aku bagitau berita gembira ni, dia semacam happy yang teramat sangat....mungkin dah terbuka hijabnya nak menerima anak baru...(yelah asyik dengar aku pok pek pasal nak baby...huhuhuhu). alhamdulillah....syukur....patutlah Iman asyik meragam jer...manja terlebih... malamnya aku cuma nak kepastian jadi aku pun beli another pregnancy test and yup...its pink in colour....kali ni memang im sure...alhamdulillah...syukur....Iman akan dapat adik baru....boy or girl ...tak kisah asal sihat walafiat.....alhamdulillah sekali lagi...epinya.....

No comments:

Post a Comment